خدمات طراحی سایت

خدمات طراحی سایت شامل طراحی، توسعه و پشتیبانی وب سایت ها و اپلیکیشن های وب می باشد. این خدمات شامل طراحی وب سایت های شخصی، تجاری و اطلاع رسانی، فروشگاهی، پرتال های خبری، سایت های بین المللی و … هستند. هدف از ارائه خدمات طراحی سایت ایجاد یک وب سایت حرفه ای و کارآمد با توجه به نیازهای مشتری و مخاطبان وب سایت است. در وتقع میتوان گفت که کلیه خدمات شامل طراحی رابط کاربری (UI)، طراحی تجربه کاربری (UX)، برنامه نویسی، بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)، پشتیبانی، بروزرسانی و امنیت وب سایت ها می باشد.

 
خدمات طراحی سایت

خدمات طراحی سایت شامل چه مواردی می شود؟

خدمات طراحی سایت همانطور که گفتیم شامل فرآیند های مختلفی است. زمانی که شما یک سایتی را برای کسب و کار خود طراحی میکنید ، کار شما در اینجا تمام نمی شود و باید آن را سایت را به به روز و به اصطلاح زنده نگه داشت. خدمات طراحی سایت در مجموعه اسپیناس فقط محدود به طراحی سایت نیست بلکه با ارائه راه کارهای متفاوت و خدمات متمایز به مشتریان خود، باعث جلب رضایت بیشتر آن ها شود.

این خدمات شامل موارد زیر است:

1- طراحی وب سایت: این فرآیند شامل طراحی صفحات وب سایت، طراحی بخش های مختلف وب سایت و انتخاب طرح و ظاهر مناسب وب سایت می باشد.

2- توسعه وب سایت: این مرحله شامل کد نویسی و توسعه وب سایت است و در این مرحله محتوای وب سایت ساخته می شود.

3- بهینه سازی موتورهای جستجو: این مورد شامل بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو می باشد تا وب سایت در نتایج جستجو بهترین موقعیت را داشته باشد.

4- طراحی رابط کاربری (UI): طراحی رابط کاربری وب سایت که شامل طراحی منوی وب سایت، بخش هایی مانند فرم ها و دکمه ها و … می باشد.

5- طراحی تجربه کاربری (UX): در این بخش تلاش می شود تا تجربه کاربری وب سایت برای کاربران بهترین حالت را داشته باشد.

6- تولید محتوا وب سایت ها: تولید محتوا برای وبسایت ها به معنای نوشتن مطالب، تهیه ویدئو، تصاویر، پست های شبکه های اجتماعی و غیره است.

7- پشتیبانی وب سایت: این مورد شامل پشتیبانی فنی وب سایت، بررسی عملکرد وب سایت و رفع مشکلات وب سایت می باشد.

8- بروزرسانی وب سایت: این بخش شامل بروزرسانی محتوای وب سایت، افزودن امکانات جدید و بهبود عملکرد وب سایت می باشد.

9- امنیت وب سایت: در این بخش مراقبت از وب سایت در برابر حملات هکرها و افزایش امنیت وب سایت می باشد.

شما عزیزان گرامی با مشاوره گرفتن از گروه تبلیغاتی اسپیناس بهترینها را برای خود به ارمغان آورید .

شماره تماس ها : 01 55 001 0930 |  03 04 87 77 021

چرا به وب سایت نیاز دارید؟

داشتن یک وب سایت برای هر کسب و کار و حتی فردی که می خواهد خدمات و محصولات خود را به دیگران ارائه دهد، بسیار اهمیت دارد. وب سایت به عنوان یک ابزار بسیار مهم در دنیای امروز برای تمام انواع کسب و کارها و فعالیت های آنلاین ضروری است. دلایلی که شما به یک وب سایت نیاز دارید عبارتند از: 

  • حضور آنلاین: در دنیای امروز، حضور در فضای آنلاین بسیار مهم و ضروری است. وب سایت ابزاری بسیار مهم برای حضور آنلاین شما و کسب و کارتان است.
  • ارتباط با مخاطبان: وب سایت یک راه برای برقراری ارتباط با مخاطبان شماست. این باعث می شود تا شما بتوانید با مخاطبان خود در ارتباط باشید و اطلاعات مفید و مهم را برایشان ارائه کنید.
  • ارتباط با مشتریان: در صورتی که کسب و کار شما یک وب سایت داشته باشد، کاربران و کارآفرینان می توانند با شما در ارتباط باشند و به راحتی با شما تماس بگیرند.
  • افزایش فروش: وب سایت به شما اجازه می دهد تا به مشتریان پتانسیل خود در سراسر جهان دسترسی داشته باشید و در نتیجه فروش خود را بهبود بخشید.
  • اعتبارسنجی: وجود یک وب سایت قوی و حرفه ای می تواند به مشتریان شما اعتماد بیشتری به شما بخشید و به نوعی شما را در چشمانشان معتبر تر کند.
  • افزایش دیدگاه مثبت درباره برند: وب سایت یک فضا برای ارائه اطلاعات و محتوا در مورد برند شماست. این باعث می شود تا مخاطبان شما با برند شما آشنا شوند و دیدگاه مثبتی درباره آن داشته باشن
مراحل طراحی سایت در اسپیناس
درباره ما

مشاوره و ارزیابی پروژه

قدم اول : در این مرحله با مشورت کارفرما و تیم اسپیناس در مورد نیازهای مدیر مجموعه و سایت تصمیم گیری خواهد شد. در این مرحله تمامی استعلامات هزینه ای برآورد خواهد شد.

۲- طراحی نسخه اولیه وبسایت

قدوم دوم : با توجه به امکانات مد نظر کارفرما و نیازمندی‌های سایت و با در نظر گرفتن اصول سئو، طراحی واکنشگرا و تجربه کاربری، نسخه اولیه سایت طراحی و پیاده سازی خواهد شد.

۳- انجام اصلاحات کارفرما

قدم سوم : بعد از بررسی و ارزیابی نسخه اولیه وبسایت ، کارفرما موظف است ارائه اصلاحات و پیشنهادات خود را در طی یک هفته به تیم اسپیناس ارائه دهد. 

تست نهایی و تحویل سایت

قدوم چهارم : نسخه اصلاح شده سایت در دسترس کارفرما قرار خواهد داده میشود و  قست های مختلف سایت اعم از  سازگاری با دستگاه‌های مختلف(user friendly) سرعت و بقیه مستندات آن به کارفرما ارایه می‌شود.

یک جلسه آموزش بارگذاری محتوا ارائه داده می‌شود و یا با تیم تولید محتوا اسپیناس شروع به مکاتبه خواهید داشت.